poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kolejne wiersze.

"Oszczędzam"

Oszczędzam wodę
Prąd, energię
Matkę Ziemię
Nie oszczędzam- tylko siebie.


"Kup mi tatę"

Kup mi tatę
Takiego co by mi
Misie kupował i bym je przytulała
Na wypadek gdybym się bała

Kup mi tatę
Co by w dzieciństwie
Latawce puszczał
I śmiał się wraz ze mną

Kup mi tatę
Co byłby dumny
Z każdego wiersza napisanego
Z każdej zagranej roli

Kup mi tatę
Co by miał szerokie ramiona
Bym mogła się w nich skryć
Bezbronna

Kup mi tatę
Co by mu lekarz powiedział
Że ma alergię na alkohol
Na całe życie

Kup mi tatę
Co by miał pracę
Z której by wracał o 16
Po niej szedł ze mną na spacer

Kup mi tatę
Co by wiedział
W której klasie jestem
I jak mam na drugie imię

Kup mi tatę
Co by nie zapomniał
Zadzwonić wieczorem
I kupić prezentu na urodziny

Kup mi tatę
Co by go interesowało
Jak minął dzień
I co jadłam na obiad

Kup mi tatę
Co by mnie kochał
Jakbym była chłopcem
Mimo że mam inną płeć

Kup mi tatę
Co by po prostu BYŁ.

5 komentarzy:

  1. Jeju... Piękny.
    Cudowny, naprawdę mistrzostwo! Mam łzy w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne, pierwszy raz tu jestem i naprawde, wiersz porusza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię do LBA. Szczegółów wypatruj tutaj: ksiazkonaodlocie.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę nie mogę wyjść z podziwu. Jest tak prawdziwy, tak piękny i nasuwa przemyślenia. A to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń